Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállási jogszabályok alapján értékesítjük.
A vásárláshoz tartozó számlát e-mailben küldjük, amely egyben elektronikus jótállási jegynek is minősül.
A számlát, amely egyben jótállási jegy is a rendelés leadásakor megadott e-mail címre küldjük el. Amennyiben nem kapott számlát, kérjük jelezze felénk és újraküldjük azt e-mailben.
A kötelező jótállás időtartama
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
A kötelezőnél hosszabb jótállást az adott terméknél külön jelöljük.
A jótállási igény érvényesítéséhez szükséges a termékhez mellékelt gyári garancia jegy vagy a megküldött számla bemutatása, ami elektronikus jegyként is szolgál. Ennek hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni.
Garanciális igényét vagy ha a termék 3 munkanapon belül meghibásodott, írásban jelentheti be cégünk felé az info@dubaidecor.hu e-mail címen.
A jótállási igény érvényesítése
Javítószolgálat helye, elérhetősége: HAPPY & FUNNY Kft. 6035 Ballószög, Rákóczi út 9., Tel.: +36/70-618-3589, E-mail: info@dubaidecor.hu
Kizárólag futárszolgálattal való küldés útján juttatható el a meghibásodott termék a fent megjelölt címre.
A hibás termék visszaszállításának a költsége a vásárlót terheli a 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet szerint!
Kivéve:
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható termékeket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
A bejelentés után cégünk megvizsgálja a panaszt, majd jóváhagyás után elindítjuk a garanciális ügyintézést.
Jóváhagyás után a visszaküldendő csomagnak tartalmaznia kell: a hibás készüléket és minden tartozékát, vásárlást igazoló számlát, garancia (jótállási) jegyet, amennyiben az mellékelve volt a termékhez.
A panaszról, bejelentésről jegyzőkönyvet állítunk ki, amit rendelkezésére bocsátunk.
Kijavítás vagy csere esetén a terméket díjmentesen visszaküldjük Önnek. Amennyiben a termék nem cserélhető ugyanolyan típusra, akkor választható a termék árának a visszatérítése vagy a levásárlása.
Sérülten, hiányosan kézbesített csomagra vonatkozó feltételek
Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizze a csomag sértetlenségét illetve van lehetősége a dobozba is belenéznie a kiszállítás alkalmával. Amennyiben külsérelmi nyom található a csomagoláson kérjük, hogy vetessen fel kárjegyzőkönyvet a szállítást végző logisztikai cég munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben külsérelmi nyom nem található a külső csomagoláson, de a kiszállított termék sérült, rejtett hiba tapasztalható rajta vagy a csomag hiányos, így ebben az esetben kérnénk, hogy jelezze felénk írásban a problémát (info@dubaidecor.hu) az átvételt követő, legkésőbb 72 órán belül, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Mik a jótállás alól kizáró okok?
- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
- Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
- Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. beázás, égés).
- Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
- Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.